Dag 4384 – Javier arbetar medan jag njuter – firar med 12 år i LA

Går upp vid 6.30 idag, Javier ska ta färjan över till Playa del Carmen och tänkte följa med och hålla honom sällskap vid frukostbuffén. Det är fortfarande mörkt ute när vi går mot restaurangen.

Vinkar Javier adjö när taxin kommer.

Och jag går till gymmet med min kaffe och iPad 🙂 Ska träna, fast på mitt vis. Ska cykla och gå i rask takt medan jag ser på en film, när jag kommer till 600 kalorier på maskinen så tänker jag gå hem.

Får bilder av köksrivningen skickat till mig från Javier, spännande.

Sen frukost länge, klockan är inte ens 9 på morgonen än. Idag blir det en solstol vid poolen. Det är bara ett par andra svenskar här, resten kommer från Amerika.

Läser ut min bok idag och går sen som vanligt och äter lunch i strandbaren.

Javier kommer tillbaka vid 18.00 och då är jag redan färdigklädd och väntar på restaurangen med det goda vinet. Gillar mina glittersandaler. Kolla vad brun jag är, och detta är från under parasollet.

Idag firar jag att det är 12 år sedan jag flyttade till Los Angeles.

Min syssling är släktforskare och har lyckats hitta min morfars föräldrar, vi vet inte så mycket om släkten då mamma är dålig så han har varit till enorm hjälp.

Vi äter i stora restaurangen igen, fantastiska dagar.